Garantie- en servicevoorwaarden
BINOC VISION hanteert een helder garantie- en servicesysteem:
- De garantieperiode bedraagt één jaar. De ingangsdatum staat vermeld op uw factuur.
- Uw nieuwe bril/montuur en glazen zijn gedurende deze periode gegarandeerd tegen alle fabricage- en montagefouten.
- Aanvullend ontvangt u service voor glas- en montuurbreuk. Gedurende een periode van twee jaar na de aankoopdatum van uw bril, die vermeldt staat op uw factuur, ontvangt u de volgende reducties bij vervanging van de diverse onderdelen: 1e halfjaar: 70%, 2e halfjaar: 50%, 3e halfjaar: 30%, 4e halfjaar: 10%.
- Bij vervanging worden, zo mogelijk, altijd identieke onderdelen gebruikt, dus een identiek montuur en glazen van dezelfde sterkte en uitvoering.
- De garantie- en servicevoorwaarden gelden alleen als er glazen geleverd worden met de sterkte die op uw factuur vermeld staat.
- Bij vervanging worden, zo mogelijk, altijd identieke onderdelen gebruikt, dus een identiek montuur en glazen van dezelfde sterkte en uitvoering.
- Op vertoon van uw factuur kunt u uw bril gratis laten reinigen en bijstellen. Bij de laatste onderhoudsbeurt gedurende de garantieperiode, mag u rekenen op een gratis oogmeting indien gewenst.
De garantie- en servicebepalingen gelden bij alle loepbrillen van BINOC Vision. Deze vervallen, indien u een reparatie aan uw bril hebt laten verrichten door anderen.
De garantie- en servicebepalingen gelden niet voor schadegevallen die al door een verzekering (bijv. een reis- of WA-verzekering) zijn gedekt.
Op uw factuur zijn de geldende leverings- en betalingsvoorwaarden van toepassing.