Service & garantie

Bij aanschaf van een loepbril bij BINOC VISION kunt u rekenen op service en aandacht. U krijgt een persoonlijk advies van echte vakmensen voor de keuze van de juiste vergroting, het nauwkeurig inmeten en het op maat vervaardigen van uw loepbril met een perfecte afwerking. Daarnaast heeft BINOC VISION uiteraard een helder garantie en service systeem.

Garantie- en servicevoorwaarden

De garantieperiode bedraagt één jaar. De ingangsdatum staat vermeld op uw factuur.

Uw nieuwe bril/montuur en glazen zijn gedurende deze periode gegarandeerd tegen alle fabricage- en montagefouten.

Aanvullend ontvangt u service voor glas- en montuurbreuk. Gedurende een periode van twee jaar na de aankoopdatum van uw bril, die vermeldt staat op uw factuur, ontvangt u de volgende reducties bij vervanging van de diverse onderdelen: 1e halfjaar: 70%, 2e halfjaar: 50%, 3e halfjaar: 30%, 4e halfjaar: 10%.

Bij vervanging worden, zo mogelijk, altijd identieke onderdelen gebruikt, dus een identiek montuur en glazen van dezelfde sterkte en uitvoering.

De garantie- en servicevoorwaarden gelden alleen als er glazen geleverd worden met de sterkte die op uw factuur vermeld staat.

Bij vervanging hebt u recht op maximaal de oorspronkelijke aanschafwaarde. Prijsverhogingen worden doorberekend. Restitutie van het aankoopbedrag is niet mogelijk.

Op vertoon van uw factuur kunt u uw bril gratis laten reinigen en bijstellen. Bij de laatste onderhoudsbeurt gedurende de garantieperiode, mag u rekenen op een gratis oogmeting indien gewenst.

De garantie- en servicebepalingen gelden bij alle loepbrillen van BINOC Vision. Deze vervallen, indien u een reparatie aan uw bril hebt laten verrichten door anderen.

De garantie- en servicebepalingen gelden niet voor schadegevallen die al door een verzekering (bijv. een reis- of WA-verzekering) zijn gedekt.

Op uw factuur zijn de geldende leverings- en betalingsvoorwaarden van toepassing.